Finaly I'm so tired.
Today my hearts was broken
The umpire has descended on me.
I forgot to sing to talk to smile and trast the poople
7/7リハーサル&今週末について
-
韓国の話を書いている途中ですが、先にこちらを。。。
昨日は7/7のリハーサルしてきました✨️
真面目にしてるのですが、とにかく、リハーサルしてる自分たちが楽しくて笑いまくってたようなリハーサルでした笑
七夕のエンターテインメントイベントとして来ていただきたい感じです☺️
本日もご予約いただきあ...
2 days ago

2 comments:
Hey what's wrong buddy? You OK?
Thanksful my dear!
I send e-mail you.
Post a Comment