I felt no good condtion from yesterday...
Today I got up to feel heavy like a stone my body and heating my throat...
I need to sleep well.
Be careful everybody!
7/7リハーサル&今週末について
-
韓国の話を書いている途中ですが、先にこちらを。。。
昨日は7/7のリハーサルしてきました✨️
真面目にしてるのですが、とにかく、リハーサルしてる自分たちが楽しくて笑いまくってたようなリハーサルでした笑
七夕のエンターテインメントイベントとして来ていただきたい感じです☺️
本日もご予約いただきあ...
1 day ago

No comments:
Post a Comment