Thursday, January 11, 2007

LetterⅡ-massage from last year's me

2007年の自分へ



ただいま、2006年の1月9日(月)奈良です。
去年一年はどうでしたか?

2005年の私は、何事においてもチャレンジの年でした。
その分、無理もしたけれど、得たものたくさんありました。
  大切な人、 大切な時間、 大切な自分

あなたは今、何を考え、どの様になっているのでしょうか?
想像がつきません。今の私は、隣にいる人とどの様な関係になるか
と悩んでいます。どうか良い関係が続くように願います。
今日、わたしが来た(新年)会はとてもよいものになりました。
今年1年も 精一杯生きられます様に…


               2006 1.9
                   橿原
 

It is interesting to get the letter from me of last year.
Well, how did the relation to the Neighbors person become it?

1 comment:

kazu said...

As for the answer, I have not met the person yet. For a long time. I think that it goes to meet when the examination is over.

Thanks!
                     by kazu