Thursday, November 02, 2006

Thy will be done



" FADER VÅR, DU SOME ER I HIMMELEN! "

Hallo! I dag jeg gjøre skrivet på Norsk!

Nå Jeg går for Mukonoso kirik.

John olav og Dagny. Der er meget hyggelig folk hvem jge heve møtte inne meg livet ! Det var hyggelig å bli kjent me dere. Jeg ønsker lykkes dere misjon inne Japan.

Nå jeg har være plaget av tiltro minn...

Hvordan live med Jesus?? Hva bør jeg gjøre!!!??? Noe man lærer meg!!!!

3 comments:

kazu said...

こんにちは!
ようこそ、おいで下さいました。>健ちゃん
ここは英語で書かなくても大丈夫ですよ
 ちなみに、これはノルウェー語です。(正しいのかは不明(^_^;)

>Japanese translation
これは、私の知人に対してです。
その人たちはとても素晴らしい人たちで、だから僕は、その人たちの成功を祈るって感じかな~ あとは秘密(笑)

Anonymous said...

秘密なんや〜!
では会ったときに聞かせて貰おうかな(笑)

リンク近日中に貼るからもうちょっと待ってね〜m(_ _)m

kazu said...

やっぱり、まだリンク張られてないヤンね
^^;お願いします!!

ちなみに健ちゃん第二外国語何を選択していましたか?
 私の訳は恥ずかしくていえません(^-^;)変な事は書いていないつもりですがねぇ~ネイティブの人に評価を聞きます。

会った時にお教えいたしましょう!