Saturday, February 10, 2007

How precious Did that...

Ladies and gentlemen ! How are you everybody?
THIS SKY IS EXPRESSION MY FEELINGS


Listen,please! The normal temperature seems to go up in the world, and to have happened the Global warming phenomenon...

I went to a walk with Mr.hahn yesterday.
 He has a lot of work now, and did the explanation to me. …However, because it was very a rapid speaking, it was not possible to understand so much... It shortly walked long at this time for two hours.


 We were possible to talk after a long time with him at long time. I was able to spend very good time though I became tired. I wish to express my gratitude to him. And, I pray for the thing that his work succeeds!

I met other peson who encouraged me everytime, today.
I was being preached well by him. However, he was seen me well and existed.  I was praised today. ………It was glad!!!


--皆様こんにちは! ---
毎日、暖かいですね。最近色々な人に「試験どうだった?」と聞かれます。
頑張りました!と答えます、…が!もし、、駄目だったらぁ。。。。
…と余計な事は考えないようにしましょう(^^;


~さて、質問です~
あなたは人の事を最後まで信じられる事ができますか…?
今日、私はある人と話しをしました。数えたらもう10年来のお付き合いになるのかな・・・・?凄く長いですね。ここまで、良くして下さって感謝しています。でも、その間色々な事もありました。「話しかけるな」と言われた時期も有りました。 けれど、それには訳がありその人も辛かったのです…
-そんな時、あなたならどうしますか?
その人から離れるでしょうか?それとも、その人と喧嘩をし責めるでしょうか?
それとも"時"が来るのを待つでしょうか…?


私は信じることにしました。でもそれは凄く辛いですよ。
でも…ね。
「悲しいの辛いのはあなただけじゃないんだよ。。。相手の気持ちを考えてみなさいよ。自分ばかり哀れんでいるのは凄く悲しいんだよ」と、ハーンさんはそう諭してくれました。
もし、その人が本当に大切なら、その人を想うなら…その人と関係を続けようと思うなら
人間、待つ事もまんざら悪い事ではないでしょう・・・。

さぁ あなたもがんばって!

by kazu

No comments: